Dostawa i zwroty Zoo-mall - Informacje o dostawie

Dostawa i zwroty

Informacje o dostawie

Metody dostawy

Sklep Zoo-mall oferuje dostawę za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost. Dostępne są następujące opcje:

  • Paczkomaty InPost - dostawa do wybranego paczkomatu
  • Kurier InPost - dostawa pod wskazany adres

Czas realizacji

Zamówienia są realizowane w następujących terminach:

  • Przygotowanie zamówienia: 24-48 godzin od zaksięgowania płatności
  • Czas dostawy: 1-2 dni robocze (paczkomaty), 1-3 dni robocze (kurier)

Koszty dostawy

Koszt dostawy jest ustalany indywidualnie w zależności od:

  • Wagi przesyłki
  • Wymiarów przesyłki
  • Wybranej metody dostawy
  • Miejsca dostawy

Dokładny koszt dostawy jest wyświetlany przed finalizacją zamówienia.

Obszar dostaw

Realizujemy dostawy na terenie całej Polski za pośrednictwem sieci InPost.

Odbiór przesyłki

Paczkomaty InPost:

  • Po dostarczeniu przesyłki otrzymają Państwo SMS i e-mail z kodem odbioru
  • Przesyłkę można odebrać przez 48 godzin od dostarczenia
  • Po tym czasie przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy

Kurier InPost:

  • Kurier skontaktuje się telefonicznie w celu umówienia dostawy
  • W przypadku nieobecności zostanie podjęta ponowna próba dostawy
  • Przesyłkę należy odebrać osobiście lub przez upoważnioną osobę

Zwroty i reklamacje

Prawo odstąpienia od umowy

Zgodnie z przepisami prawa, konsumenci mają prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.

Procedura zwrotu

Aby zwrócić towar, należy:

  1. Skontaktować się z nami mailowo (biuro@zoo-mall.pl) lub telefonicznie (574 228 628)
  2. Otrzymać instrukcje dotyczące zwrotu
  3. Zapakować towar w oryginalne opakowanie
  4. Dołączyć kopię faktury lub paragonu
  5. Wysłać przesyłkę na wskazany adres

Warunki zwrotu

Towar podlegający zwrotowi musi spełniać następujące warunki:

  • Być w stanie nienaruszonym
  • Posiadać oryginalne opakowanie
  • Nie nosić śladów użytkowania
  • Być kompletny (wraz z akcesoriami i dokumentacją)

Towary niepodlegające zwrotowi

Ze względów higienicznych i bezpieczeństwa, zwrotowi nie podlegają:

  • Karmy dla zwierząt po otwarciu opakowania
  • Produkty higieniczne po użyciu
  • Towary wykonane na zamówienie specjalne
  • Produkty o krótkim terminie przydatności

Koszty zwrotu

Koszty zwrotu towaru ponosi klient, chyba że zwrot następuje z powodu:

  • Błędu sklepu (wysłanie niewłaściwego towaru)
  • Wady produktu
  • Uszkodzenia podczas transportu

Zwrot pieniędzy

Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru, na ten sam rachunek, z którego została dokonana płatność.

Reklamacje

Rękojma i gwarancja

Na wszystkie sprzedawane produkty udzielamy rękojmi zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. Dodatkowo, niektóre produkty objęte są gwarancją producenta.

Zgłaszanie reklamacji

Reklamacje można zgłaszać:

  • E-mail: biuro@zoo-mall.pl
  • Telefon: 574 228 628
  • Poczta: Zoo-mall, ul. Szafarnia 8/3, 80-755 Gdańsk

Rozpatrywanie reklamacji

Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania. O wyniku reklamacji informujemy drogą mailową lub telefoniczną.

Kontakt

W przypadku pytań dotyczących dostawy lub zwrotów, prosimy o kontakt:

  • E-mail: biuro@zoo-mall.pl
  • Telefon: 574 228 628
  • Godziny pracy: Poniedziałek - Piątek, 9:00 - 17:00

Informacje o dostawie i zwrotach obowiązują od dnia 4 lipca 2025 roku.